"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Заречный ауылының жалпы орта білім беретің мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Заречное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жаратылыстану-математика циклі әдістемелік бірлестігі басшысының 2024-2025 оқу жылындағы қызметі туралы есебі

Жұмыс аяқталды
2024-2025 оқу жылында жаратылыстану-математика циклінің әдістемелік бірлестігі (МА) «Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану арқылы оқу-тәрбие процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру үшін мұғалімдердің кәсіби деңгейі мен педагогикалық шеберлігін үздіксіз арттыру үшін жағдай жасау» мақсатына қол жеткізу үшін жұмыс жасады.
Қызметтің келесі негізгі бағыттары жүзеге асырылды:
Ұйымдастыру-педагогикалық қызмет және ақпараттық қамтамасыз ету:
• Білім министрлігінің оқу жылына арналған мақсаттары мен міндеттері анықталды.
• «2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» нұсқаулық-әдістемелік хатпен таныстыру.
• Жаратылыстану-математика циклі бойынша пәндер бойынша жұмыс бағдарламалары және МО жұмыс жоспары қаралды және бекітілді.
• Қабылдаушылардың білімін бағалауға арналған тест тапсырмаларын дайындау және іріктеу жүргізілді.
• Дарынды балаларды анықтау мақсатында пәндік олимпиаданың мектепішілік кезеңі өткізілді.
• MODO, ҰБТ, PISA, сондай-ақ студенттерді қорытынды аттестаттау бойынша нормативтік құжаттар мен әдістемелік ұсыныстар зерделенді, бұл оқу үдерісінің қазіргі талаптарға сәйкестігін қамтамасыз етуге мүмкіндік берді.
Оқу-әдістемелік қызметі:
• Оқу іс-әрекеті оқушылардың жеке және дара ерекшеліктерін ескере отырып жоспарланды, бұл оқуға жекелендірілген көзқарасқа ықпал етті.
• Жаратылыстану-математикалық циклінің пәндік апталықтары сәтті ұйымдастырылып, өткізілді, бұл пәндерге деген қызығушылықты арттыруға ықпал етті.
• «Kundelik» және «BilimClass» электронды журналдарын жүйелі және дұрыс толтыру қолдау тапты.
Мұғалімнің кәсіби өсуі:
• Тәжірибе алмасуды жеңілдету мақсатында ашық сабақтар өткізілді.
• Мұғалімдерді сертификаттауда қолдау көрсетілді.
• Оқытудағы инновациялық технологиялар әзірленді.
• Мұғалімдер біліктілігін арттыру мақсатында оқу курстарынан өтті.
• Мұғалімдердің семинарларға, кеңестерге, конференцияларға және кәсіби байқауларға қатысуы ынталандырылды.
• Мұғалімдердің веб-сайттардағы және әдістемелік журналдардағы жарияланымдарына қолдау көрсетілді.
Дарынды балаларды іздеу және қолдау:
• Олимпиадаға және ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне дайындық барысында студенттермен жеке жұмыс жүргізілді.
• Мектепішілік олимпиадалар өткізіліп, аудандық пән олимпиадаларына қатысу ұйымдастырылып, оқушылар жақсы нәтиже көрсетті.
• Мектеп оқушыларының түрлі бағыттағы және деңгейдегі байқаулар мен жобаларға қатысуы қамтамасыз етілді.
Мәселелер анықталды
Қол жеткен табыстарға қарамастан, әдістемелік бірлестік жұмысында әлі де назар аударуды қажет ететін бірқатар мәселелер бар:
1. Педагогикалық шеберлік байқауларына қатысудың болмауы: Шақыруларға қарамастан, барлық мұғалімдер кәсіби жарыстарға белсенді түрде қатыса бермейді, бұл өсу және озық тәжірибені тарату мүмкіндіктерін шектейді.
2. Оқыту мен бағалауда АИ қолданудың шектеулі ауқымы: Қазіргі уақытта АИ-ді оқу процесінде пайдалану бастапқы кезеңде. Барлық мұғалімдер арасында жеткілікті ресурстардың (техникалық, әдістемелік) және білімнің болмауы бұл технологияны толық енгізуге кедергі келтіруде.
3. Оқушылардың ҰБТ-ға, MODO-ға, PISA-ға дайындық деңгейін арттырудағы қиындықтар: Күш-жігерге қарамастан, сырттай бағалау нәтижелері студенттерді дайындау тәсілдерін, әсіресе тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды пайдалану тұрғысынан одан әрі жетілдіру қажет екенін көрсетеді.
Келесі оқу жылында немен айналысу керек
Атқарылған жұмыстарды және анықталған проблемаларды талдау негізінде келесі оқу жылында (2025-2026) келесі бағыттарға назар аудару қажет:
1. Инновациялық технологияларды қолдануды тереңдетіп зерттеу және жүйелеу:
o Жаратылыстану-математикалық циклді оқытуда заманауи педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді табысты қолдану бойынша тәжірибе алмасу мақсатында бірқатар практикалық семинарлар мен шеберлік сыныптарын ұйымдастыру.
o Білім министрлігінің барлық мұғалімдеріне қолжетімді инновациялық технологиялар элементтерін пайдалану бойынша әдістемелік мәліметтер базасын құру.
2. Үлгерімі төмен балалармен жұмыс істеу жүйесін әзірлеу:
o Мұғалімдерге оқытуды даралау және үлгерімі төмен оқушыларға сараланған тапсырмаларды қолдану бойынша тренингтер өткізу.
o Тиімді стратегияларды бөлісу үшін үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс істейтін мұғалімдерге тәлімгерлік жүйесін енгізу.
3. Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдануды белсендіру:
o Әртүрлі цифрлық құралдар мен платформаларды, сондай-ақ білім беру процесінде АИ қолданудың негізгі принциптерін пайдалану бойынша мақсатты курстар мен тренингтер өткізу.
o Білім министрлігі мұғалімдерінің цифрлық технологияларды қолдану бойынша тәжірибе алмасуына жағдай жасау.
4. Дарынды балалармен жұмыстың тиімділігін арттыру:
o Пәндерді тереңдетіп оқуға, жобалық және ғылыми-зерттеу іс-әрекеттеріне баса назар аудара отырып, дарынды балаларға арналған жеке білім беру бағыттарын әзірлеу.
o Оқушылардың әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларға, конкурстар мен жобаларға қатысуын кеңейту, o

Бұл жоспар өзекті мәселелерді шешіп қана қоймай, әдістемелік бірлестік жұмысын сапалы жаңа деңгейге көтеріп, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін үздіксіз арттыруды және білім сапасын арттыруды қамтамасыз етеді.


2024-2025 оқу жылы МО ОӘК оқытушыларының кәсіби байқауларға қатысуы, педагогикалық тәжірибелерін тарату

Мұғалім: Сапарова Е.С.
Мұғалімнің жетістіктері:
- мұғалімнің бақылау-бағалау іс-әрекетінің жүйесін жетілдіру. 7 және 10 сыныптарға арналған биологиядан формативті бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
- «Педагогикалық идеялар фестивалі» облыстық байқауының жеңімпазы.
- «Педагогикалық идеялар фестивалі» байқауының облыстық кезеңіне қатысушы
- облыстық «Үздік әдістемелік әзірлеме» байқауының жеңімпазы
- «Жаңашыл ұстаз – қазіргі заман талабы» тақырыбында семинар-тренингке қатысу
- «Қазақстанның педагогикалық әлемі» журналында жариялануы
- «Просвещение» журналында жариялануы
Оқушылардың жетістіктері:
- жалпы білім беретін пәндер бойынша 7-8 сынып оқушыларының республикалық олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпазы Коренков Я.
- Ақбот 2024 жеңімпазы (жаратылыстану-математика) Финк Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Коренков Я.
- «Үркер» марафонының жеңімпазы Жорабек А.

Мұғалім: Гаер И.А.
Мұғалімнің жетістіктері:
- Математикалық шошқа: пән мұғалімдерінен жоспарлар, тест тапсырмалары, әдістемелік әзірлемелер жинағы
Оқушылардың жетістіктері:
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Дортман Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Кравчук Н.
- Ақбот 2024 жеңімпазы (жаратылыстану-математика) Козырева С.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Гордель Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Солдатова Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Тарлыков Д.

оқытушы Чуфарова А.А.
Оқушылардың жетістіктері:
- жалпы білім беретін пәндер бойынша 7-8 сынып оқушыларының республикалық олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпазы Солдатова Д.
- жалпы білім беретін пәндер бойынша 7-8 сынып оқушыларының республикалық олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпазы Кравчук Н.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Дортман Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Кравчук Н.
- Ақбот 2024 жеңімпазы (жаратылыстану-математика) Козырева С.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Гордель Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Солдатова Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Тарлыков Д.

Мұғалім: Адушкина Л.В. 
Мұғалімнің жетістіктері:
- «KSP химия және биология мұғалімдерінің тәжірибесі мен инновацияларының жинағы»
Оқушылардың жетістіктері:
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Дортман Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Кравчук Н.
- Ақбот 2024 жеңімпазы (жаратылыстану-математика) Козырева С.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Гордель Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Солдатова Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Тарлыков Д.

Мұғалім: Козырева К.Н.
Мұғалімнің жетістіктері:
- РМО-да «Биология және жаратылыстану сабақтарында жасанды интеллектті қолдану» тақырыбы бойынша баяндама
- «KSP химия және биология мұғалімдерінің тәжірибесі мен инновацияларының жинағы»
- «Жаңашыл ұстаз – қазіргі заман талабы» тақырыбында семинар-тренингке қатысу
- Тақырыбы: 9-сынып оқушыларын биология пәнінен МДО-ға дайындау процесін олардың білім қажеттіліктерін ескере отырып даралау, РМО-да таныстыру.
Оқушылардың жетістіктері:
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Дортман Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Кравчук Н.
- Ақбот 2024 жеңімпазы (жаратылыстану-математика) Козырева С.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Гордель Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Солдатова Д.
- Ақбот 2024 (жаратылыстану-математика) жеңімпазы Тарлыков Д.
- «Үркер» марафонының жеңімпазы Башлыкова А.
- «Зерде» жобалық байқауының облыстық кезеңінің жеңімпазы Дортман Д.

 


Текст