"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Заречный ауылының жалпы орта білім беретің мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Заречное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған және терроризм актісін жасау қаупі төнген кезде білім беру ұйымдары қызметкерлерінің, білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің іс-қимыл алгоритмі

2 қосымша
ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулыққа
терроризмге қарсы қорғаныс
осал объектілер
террористік тұрғыдан,
Білім және ғылым министрлігі
Қазақстан Республикасының
және осал объектілер
террористік тұрғыдан,
қызметін жүзеге асыратын
Білім және ғылым саласында

 

Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған және терроризм актісін жасау қаупі төнген кезде білім беру ұйымдары қызметкерлерінің, білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің іс-қимыл алгоритмі
1 тарау. Жалпы ережелер
1. Осы техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар және терроризм актісін жасау қаупі туындаған кезде білім беру ұйымдары қызметкерлерінің, білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің іс – қимыл алгоритмі (бұдан әрі-алгоритм) техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған және терроризм актісін жасау қаупі төнген жағдайларда білім беру ұйымдарының жұмыс істеуінің тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шараларды басқару мақсатында әзірленді және олардың алдын алуға және жоюға бағытталған.
Террористік қатерлердің алдын алу адамдардың өмірі мен денсаулығын сақтауға, Террористік қатерді жүзеге асыру тәуекелін барынша азайтуға және терроризм актісін жасауды барынша азайтуға бағытталған іс-шаралар кешені болып табылады.
Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар аймағында авариялық-құтқару және шұғыл жұмыстарды жүргізуге дайындық жөніндегі іс-шаралар кешенін қабылдау білім беру ұйымдарының жұмыс істеуінің тұрақтылығын қамтамасыз етуге бағытталған.
2. Терроризм актісі жасалған жағдайда білім беру ұйымдарының басшылары мен қызметкерлері жасалған терроризм актісі туралы Құқық қорғау және арнаулы органдарды дереу хабардар етеді және білім беру ұйымының персоналын эвакуациялауды қамтамасыз етеді.
Терроризм актісін жасау қаупінің туындауының алдын алу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру кезінде объектілерге және бөгде адамдардың осал учаскелеріне (учаскелеріне, жабдықтарына) еркін кіруіне жол бермеуге ерекше назар аудару маңызды, бұл террористік құралдарды жеткізу, сондай-ақ бақылау, автоматика аппаратураларын, байланыс құралдарын істен шығару мүмкіндігін болдырмайды.
Террористік қызметті ықтимал дайындау мен жүзеге асырудың негізгі белгілері:
мінез-құлқында ықтимал террористік шабуыл объектісінің жақын ортасындағы жағдайды зерттеу, оның қызметіндегі белгілі бір аспектілерге деген қызығушылықтың жоғарылауы немесе жеткіліксіз ынталандырылуы қарастырылатын адамдардың пайда болуы;
таңдалған объектілерде күдікті тұлғалардың бірнеше рет пайда болуы және олардың фото және бейнетүсірілім жүргізуі;
персоналмен және объектінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін адамдармен негізсіз байланысқа түсу, олардан жұмыс режимін, қол жеткізу тәртібін, қауіпсіздікті қамтамасыз етуді шығару;
оларға техникалық қызмет көрсетуге қатысы жоқ адамдардың жертөлелері мен шатырларына ену;
объектінің ғимаратына кіре берісте күзетпен тексерілуі ұсынушының жеке басы туралы ақпарат бермейтін бөгде келушілерде (күдік туғызатын адамдарда) құжаттардың болуы;
жалған ақпарат объектісінің әкімшілігі мен персоналына хабарлау;
осал учаскелерді және оларға қол жеткізу тәртібін, өткізу режимі жүйесінің тәртібін және объектіні күзетуді зерделеу.
Террористік шабуылдың үлгілік сценарийлерін алдын ала талдау негізінде оларды төтенше жағдайларды дамытудың әрбір кезеңінде қолайлы, оң жағына өзгерту мақсатында нақты бастапқы, аралық және қорытынды жағдайларға тиімді әсер етуге мүмкіндік беретін іс-шаралар кешенін әзірлеу және нақты уақыт режимінде іске асыру маңызды.
Түрлі жағдайларды алдын ала пысықтау терроризм актісін жасау қаупі туындаған кезде білім беру ұйымдарының қызметкерлері мен білім алушыларының іс-қимылдарының алгоритмін, оның ішінде типтік экстремалды жағдайларда іс-әрекеттерді реттейтін атаулы нұсқаулықтар мен жадынамаларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Білім беру ұйымдарының терроризмге қарсы қорғалуын қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларға басшылықты олардың басшылары Заңда және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген құзырет шегінде жүзеге асырады.
3. Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу жөніндегі іс-шаралар олардың туындау ықтималдығы және олардан болуы мүмкін залал ескеріле отырып жүргізіледі.
Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу жөніндегі іс-шараларды орындау білім беру ұйымдарының басшыларына қолданыстағы заңнамада белгіленген құзыреті шегінде жүктеледі.
2 тарау. Ғимаратта және оның аумағында терроризм актісін жасау қаупі туындаған кезде білім беру ұйымдары қызметкерлерінің, білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің іс-қимыл тәртібі
4. Тәртіп қызметкерлердің, педагогтердің, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің іс-әрекеттерін жүйелейді және үндестіреді, оның ішінде білім беру ұйымында және оның аумағында терроризм актісін жасау қаупі туындаған кезде ата-аналарды хабардар етуді көздейді.
Бұл тәртіпті білім беру ұйымының басшысы әрбір қызметкерге, педагогке, білім алушыға және ата-анаға (заңды өкілге) жеткізеді.
5. Білім беру ұйымдарында терроризм актісін жасау қаупі туындаған кезде шұғыл іс-қимылдарды қабылдау үшін негіз болып табылады:
күдікті пәннің қызметкерлерінің, педагогтарының, білім алушыларының немесе тәрбиеленушілерінің біреуінің анықтауы;
білім беру ұйымына телефон арқылы немесе жазбаша түрде қауіп-қатердің түсуі;
білім беру ұйымының қызметкерлеріне, педагогтеріне, білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қарулы шабуыл;
террористердің қызметкерлерді, педагогтерді, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді кепілге алуы және/немесе ұйым ғимаратында немесе оның аумағында;
білім беру ұйымына террорист шабуыл жасайды.
6. Жоғарыда аталған жағдайларда білім беру ұйымының басшылығы болған оқиға туралы дереу хабарлайды:
ішкі істер органдарының " 102 " арнасына, "112"бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне;
білім беру органының (бөлімінің) басшысына.
Параграф 1. Күдікті затты анықтау
7. Күдікті зат деп иесіз сөмке, сөмке, қорап, қорап, күдікті дыбыстар (шертулер, тикациялар) және ерекше иістер (Бадам, хлор, аммиак) шығаратын сымдары бар ойыншық түсініледі.
Бұл зат жарылғыш құрылғы немесе улы химикаттармен (жабындармен), биологиялық агенттермен (қауіпті инфекциялардың қоздырғыштары, сібір жарасы, вариола, туляремия сияқты ) пакетпен толтырылған болуы мүмкін.
8. Қауіпті немесе күдікті затты тапқан адамдар бұл туралы Ішкі істер органдарының "102" арнасына немесе "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне (егер ол тәрбиеленуші немесе білім алушы болса, онда тәрбиешіге немесе сынып жетекшісіне) дереу хабарлайды және шұғыл ден қою күштері келгенге дейін заттан қауіпсіз қашықтықта болады және беруге дайын болады болған жағдайға қатысты айғақтар.
9. Басшының іс-әрекеті:
білім беру ұйымының тұрақты қызметкерлері қатарынан қоршау қою;
шұғыл ден қою қызметтерінің (ішкі істер органдарының бөлімшелері, жедел медициналық жәрдем қызметтері, өрт есептеулері, жедел–құтқару қызметтері)қауіпті немесе күдікті нысанасы табылған жерге кедергісіз кіруді қамтамасыз ету;
білім беру ұйымының білім алушылары мен қызметкерлерін эвакуациялау жөнінде шаралар қабылдау.
10. Персоналдың іс-әрекеттері (қызметкерлер, педагогтар):
білім беру ұйымының әкімшілігіне хабарлау (телефон арқылы)және ғимаратқа ешкімді кіргізбеу (олар келгенге дейін);
білім алушыларды, тәрбиеленушілерді күдікті заттан қауіпсіз қашықтыққа ауыстыру (100 метрден жақын емес), олжаға жақындамау, қол тигізбеу, ашпау және орнын ауыстырмау;
күдікті затты тапқан адамдарға шұғыл ден қою күштері келгенге дейін қауіпсіз қашықтықта болуға және болған жағдайға қатысты айғақтар беруге дайын болуға тиіс;
иесіз заттың ықтимал иесін анықтау үшін айналаңыздағы адамдардан сұхбат алыңыз;
радиобайланыс құралдарын, оның ішінде ұялы телефонды заттың жанында пайдаланудан бас тарту;
анықтау уақыты мен орнын бекітіңіз;
қауіпті аймаққа іргелес аумақтан білім алушыларды, тәрбиеленушілерді эвакуациялауды ұйымдастыруға жәрдемдесу;
қажет болған жағдайда қорғауды қамтамасыз ететін заттарды (ғимараттың бұрышы, бағанасы, қалың ағаш, автомашина) паналап, бақылау жүргізу;
объектіден кету, мүмкін болмаған жағдайда-күрделі құрылыстың артына және қажетті қашықтыққа баспана беру.
11. Білім алушылардың іс-әрекеттері:
үрейленбеңіз, білім беру ұйымының педагогтары мен қызметкерлерін тыңдаңыз;
күдікті затты ұстамаңыз, ашпаңыз және жылжытпаңыз;
қажет болса, қорғанысты қамтамасыз ететін заттардың артына паналаңыз (ғимараттың бұрышы, баған, қалың ағаш, автомобиль);
объектіден кету, мүмкін болмаған жағдайда-күрделі құрылыстың артына және қажетті қашықтыққа баспана беру.
12. Білім беру ұйымының қауіпсіздігін қамтамасыз ететін адамдардың іс-әрекеттері:
күдікті затқа қол тигізбеңіз, жақындамаңыз, қозғалмаңыз;
иесіз заттың ықтимал иесін анықтау үшін айналаңыздағы адамдардан сұхбат алыңыз;
осы заттың жанында радиобайланыс құралдарын, оның ішінде ұялы телефонды пайдаланудан бас тарту;
мүмкіндігінше анықтау уақыты мен орнын бекітіңіз;
күдікті заттың табылғаны туралы Ішкі істер органдарының "102" арнасына немесе "112"бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне дереу хабарлау;
күдікті заттың пайда болуын және оны табу жағдайларын сипаттауға дайын болу;
дүрбелең туғызбау үшін не болғанын білуі керек адамдардан басқа ешкімге жарылыс қаупі туралы хабарлауға болмайды;
күдікті затқа және қауіпті аймаққа бөгде адамдардың кіруін шектеуді қамтамасыз ету;
қауіпті аймаққа іргелес аумақтан адамдарды ұйымдасқан түрде эвакуациялауды қамтамасыз ету;

 

Жаңартылған күні: 06.03.2023 10:59
Құрылған күні: 06.03.2023 11:01

Текст