"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Заречный ауылының жалпы орта білім беретің мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Заречное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Талдау әдістемелік бірлестік жұмыстары сынып жетекшілерінің 2020-2021 оқу жылына

Сынып жетекшілерінің ӘБ жұмысының тақырыбы:

"Сынып жетекшілерінің оқушылармен, ата-аналармен және сынып ұжымымен жұмыс жасаудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру".

МҰ жұмысының мақсаты: педагогикалық үдерісті ізгілендіру.
Қорғанысмині жұмысының 2020-2021 оқу жылына арналған міндеттері:

* Тәрбие жұмысының психологиясы мен педагогикасы мәселелері бойынша сынып жетекшілерін даярлаудың теориялық, ғылыми – практикалық деңгейін арттыру.
* Сынып жетекшілерін заманауи тәрбие технологияларымен және жұмыстың заманауи формалары мен әдістерін білумен қаруландыру.
* Сынып ұжымдарының тәрбиелік іс-шараларын жоспарлауды, ұйымдастыруды және педагогикалық талдауды үйлестіру.
* Сынып жетекшілерінің озық педагогикалық тәжірибесін зерттеу, жинақтау және тәжірибеде қолдану.

Сынып жетекшілерінің ӘБ жұмысының құрылымы:
Әдістемелік жұмыс – бұл мұғалімдердің ғылыми-теориялық және әдістемелік дайындығын, сондай-ақ кәсіби шеберлігін арттырудағы тұрақты, ұжымдық және жеке іс-әрекеті. Сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмыс әдістемелік отырыс түрінде жүргізіледі. Бұл форма сізге қызметті жетілдіруде нақты, нақты жұмысқа қол жеткізуге мүмкіндік береді: мұнда сынып жетекшілері тек оқып, ақпарат алып қана қоймайды, сонымен қатар белсенді қатысушылар болып табылады. МҰ жоспары сынып жетекшілерінің және Директордың ТЖ жөніндегі орынбасарының ұсыныстары негізінде жасалады.

Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің функциялары:
1. Ғылыми-әдістемелік
2. Ұйымдастыру-үйлестіру
3. Жобалау және талдау
4. Инновациялық


1. МҰ мүшелері туралы негізгі мәліметтер:
Сынып жетекшілерінің ӘБ құрамына Заречное ауылының жалпы білім беретін мектебінің 11 мұғалімі кіреді:

№ Мұғалімнің аты-жөні туған жылы Білімі (оқу орны, мамандығы) Педстаж сыныбы санаты
1 Гордель Ирина Александровна 07.01.1976 жоғары, Көкшетау университеті, Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі, 2007ж.
24 1 педагог-сарапшы, № 442 28.12.2018

2 Хоменко Л. Н. 27.03.1964 жоғары, Арқалық педагогикалық институты. Ы.Алтынсарин, математика, 1993 ж., орта-арнайы, Целиноград пед.училище, бастауыш сынып мұғалімі
32,11 2 1
3 Алексеенко Валентина Алексеевна 14.02.1967 жоғары, Көкшетау университеті, Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі, 2007ж.
31 3 1
4 Башлыкова Ольга Алексеевна 12.05.1985 жоғары, Костонай мемлекеттік педагогикалық институты, Бастауыш сынып мұғалімі, 2006ж.
13 4 педагог-модератор, № 149 25.12.2018

5 Әбділдин Еркебұлан Сырбайұлы 03.04.1989
С-С. Еуразия гуманитарлық институты колледжі, 2018ж. қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
1,6 5 б / к
6 Козырева Кристина Николаевна 12.08.1988
Жоғары, ҚМПИ, 2010 ж.
Биология мұғалімі
8,1 6 №55а 25.08.2020 ж. педагог-модератор

7 Гаер Ирина Александровна 25.11.1985 жоғары, Көкшетау мемлекеттік университеті. Ш. Уалиханова, 2019 ж математика мұғалімі
12 7 №118 от25.12.2019 ж. педагог-модератор

8 Мухаш Сандуғаш
16.02.1977
арнайы орта білім, 1998, Ы. Алтынсарин Рудный педагогикалық колледжі, Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
17,2 8 педагог-модератор, 25.12.2018 ж. № 149

9 Алибекова Ирина Владимировна 25.09.1976 жоғары, Қостанай мемлекеттік университеті, Тарих, құқық және экономика негіздері, 2008ж.
9,2 9 2
10 Евтух Лариса Леонидовна 19.01.1975 жоғары, Арқалық педагогикалық институты. Ы. Алтынсарин, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі, 1998ж
28 10 жоғары
11 қастандық Вадим Юрьевич 18.07.1989 ж.
- Жоғары., Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті, дене шынықтыру және спорт, 2017ж.
8,2 11 педагог-сарапшы, 28.12.2018 № 442


2. Сынып жетекшілерінің ӘБ баяндамалары:

ӘБ отырысында мұғалімдер келесі баяндамаларды дайындады: "сынып жетекшісінің кәсіби құзыреттілігі" (Башлыкова О. А.), "заманауи мектепте тәрбие қызметін ұйымдастырудағы инновациялық тәсілдер" (Козырева к. Н.), "оқушыларды патриоттық тәрбиелеу" (Мухаш С. М.), "мектептегі оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің негізгі бағыттары" (Алибекова и. в.), "тәрбие жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологиялары" (Алексеенко В. А.). "Оқушылар мен сынып ұжымдарын рухани-адамгершілік дамыту бойынша тәрбие жұмысының тиімді формалары "Абдилдин (Е.С.)," Бала тәрбиесінің заманауи технологиялары "(Гордель и. А.)," сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жүйесі түлектерді әлеуметтендіру шарты ретінде " (В. Ю. Заговора).

3. Өзін-өзі тәрбиелеудің жеке тақырыптары
Оқытудың жаңа технологияларын меңгеру және практикада қолдану, жұмыстың әртүрлі нысандарын пайдалану, сабақта МҰ әр мүшесінің өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы бойынша жұмыс сынып жетекшілерінің оқыту сапасын арттыру мақсатындағы МҰ жұмысының басты міндеттерінің бірі болып табылады. Осыған байланысты өзін-өзі тәрбиелеудің жеке тақырыптары бойынша мұғалімдер жұмыс істейді:
№ Мұғалімнің аты-жөні мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы
1. Гордель Ирина Александровна оқушылардың құқықтық мәдениетін тәрбиелеу
2 Хоменко Людмила Николаевна Оқу процесіндегі эстетикалық тәрбие
3 Алексеенко Валентина Алексеевна патриоттық сезімді тәрбиелеу және қалыптастыру
4 Башлыкова Ольга Алексеевна ата-аналардың балалармен қарым-қатынасының тиімділігі
5 Әбділдин Еркебұлан Сырбайұлы өскелең ұрпаққа адамгершілік тәрбие беру
6 Козырева Кристина Николаевна оқушылардың қазақстандық патриотизмін тәрбиелеу
7 Гаер Ирина Александровна тәрбие процесінің тиімділігін арттыру шарты ретінде бала тәрбиесіне жеке және белсенді көзқарас
8 Мұқаш Сандуғаш Мұқашқызы субъективті тұлғалық қасиеттерді дамыту арқылы оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыру
9 Алибекова Ирина Владимировна оқушыларды адамгершілік-эстетикалық тәрбиелеу
10 Евтух Лариса Леонидовна тұлғаның қалыптасуының адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу
11 қастандық Вадим Юрьевич мектеп оқушыларының денсаулығына жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру

Осы мақсатқа жету үшін мұғалімдер өз сабақтарында АКТ-ны белсенді қолданды. Өзін-өзі тәрбиелеудің жеке тақырыптары бойынша жұмыстың нәтижелері мен кезеңдері, сынып жетекшілері баяндамаларда, сыныптан тыс шараларда, сынып сағаттарында көрініс тапты және келесі 2021-2022 оқу жылында олармен жұмыс істеуді жалғастыруда. Сондай-ақ тәрбие жұмысында өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары бойынша материалдарды жинақтау жұмыстарын жалғастыруда.

4.Сынып сағаттары мен іс-шаралар.

Оқу жылының басында сынып жетекшілері сынып сағаттарын жоспарлады. Мектеп 2 ауысымда оқуға ауысуына байланысты педагогикалық кеңестің 08.2021 ж. № 1 шешімімен сынып сағаттарын қашықтықтан өткізу. 1 наурыздан бастап сынып сағаттары штаттық режимде өткізілді.
Барлық мектеп іс-шаралары қашықтықтан өткізілді.

5. Жаңа оқу жылының жұмыс қорытындылары, мақсаттары мен міндеттері

Жалпы, сынып жетекшілерінің 2020-2021 оқу жылындағы жұмысын орындалған деп санауға болады. Жұмыс жоспарына сәйкес 5 отырыс өткізілді. Баяндамалар өзгермейді. МҰ-ның әрбір мүшесі өзінің жеке әдістемелік папкаларын сынып сағаттарының әзірлемелерімен және МҰ жұмысы шеңберінде дайындалған баяндамалармен толықтырды.

Қорытынды:
- сынып ұжымдарын дамыту арқылы тәрбие жұмысының жүйесін жетілдіру;
- тәжірибе алмасу, сынып сағаттарына және ашық іс-шараларға қатысу;
- оқушылардың тәрбие деңгейін арттыру;
- сынып сағаттарын өткізу бойынша әдістемелік жұмысты сауатты құру.

 

ӘБ басшысы: __________ А.

Жаңартылған күні: 14.06.2021 11:22
Құрылған күні: 14.06.2021 11:22

Текст